Jeg modtager ikke e-mails fra Lotto24.dk. Hvordan fikser jeg dette?


Der kan være flere årsager til, at du ikke modtager e-mails fra Lotto24.dk. Hvis du f.eks. har en Outlook-konto (Hotmail, MSN, Live, osv.), så kan du opleve problemer. Kontrollér dit spamfilter på din e-mail-konto og tjek, at at e-mails fra Lotto24.dk ikke ved en fejl er havnet i denne mappe. Sørg for at tilføje e-mail-domænet ’@Lotto24.dk’ til din e-mailkontos liste over sikre afsendere. De automatiske e-mails er sendt til dig fra mailadressen noreply@concept.sitename. Hvis du stadig ikke modtager e-mails fra Lotto24.dk, skal du kontakte din internetudbyder for at finde ud af, om udbyderen evt. blokerer for e-mail-trafik fra os. Følg venligst disse guides for forhåbentligt at løse problemet: Vejledning til Outlook: 1. Log ind på din Outlook-konto 2. Klik på ’tandhjulet’ oppe i højre hjørne og find 'Indstillinger' 3. Find punktet 'Sikre afsenere’ under 'Uønsket mail' i venstre side 4. Indtast 'Lotto24.dk' i feltet og tryk på + Vejledning til Gmail: 1. Log ind på din Gmail-konto 2. Klik på ’Indstillinger’ oppe i højre hjørne 3. Klik på ’Filtre’ 4. Find punktet ’Opret et nyt filter’ i bunden 6. Indtast 'Lotto24.dk’ i fra: feltet 7. Klik på ’Næste trin’ 8. Marker ’Send aldrig dette i Spam’ 9. Klik på ’Opret Filter’ Således vil du nu fremover modtage alle e-mails sendt fra Lotto24.dk til din e-mailadresse. Skulle du mod forventning fortsat ikke modtage e-mails fra os, er du velkommen til at kontakte den skriftlige kundeservice.


Tilbage